Blog


Psychologisch effectieve content: 3 geheimen van verleiding

Goede SEO teksten zijn natuurlijk geoptimaliseerd volgens de meest actuele Google-richtlijnen. Voor teksten met een goed verhaal en bij voorkeur zonder ego-zoektermen. Maar, er is meer dan dat. Een technisch goede tekst alleen is niet voldoende. De tekst moet ook overtuigen, waardoor je uitkomt bij een stukje psychologie. Goede kennis van de werking van het […]

De sleutel naar SEO-succes: autoriteit en relevante teksten

Een goede vindbaarheid op termen zoals [seo tekstschrijver] en [seo webteksten] is voor mij heel prettig, maar hoe krijg jij dat ook voor elkaar? De sleutel naar SEO-succes ligt verborgen in goede optimalisatie. Aan de hand van twee belangrijke factoren voor jouw website en de teksten daarop: Autoriteit Relevantie Het zijn dé kernwaarden van een […]

Succesvol bloggen met een goed verhaal: in 4 stappen aan de slag

Een succesvol blogartikel vraagt om een doordachte aanpak. Op het gebied van SEO en om een verhaal te vertellen. Een verhaal dat boeit, omdat je nieuwsgierigheid bij de lezer opwekt. Naar de oplossing die je te bieden hebt, voor een probleem dat de lezer ervaart. Of net als jij zou kunnen ervaren. Henneke Duistermaat van […]

Linkbuilding zonder links: een blik op de SEO-toekomst volgens Google

Goede websitetechniek, een rijk linkprofiel en hoogwaardige content: de gouden combinatie voor een goede vindbaarheid. Een waarheid als een koe. Al veranderen de tactieken daarvoor aan de lopende band. Vanwege updates en volledig nieuwe algoritmes van Google. Die als zoekmachine steeds een beetje slimmer wordt. Een blik op de toekomst van SEO volgens Google vertelt […]

Succesvol SEO teksten schrijven: vergeet de ego-zoektermen

Succesvolle SEO teksten zorgen ervoor dat je hoger komt te staan in Google. Hoger met relevante (landings)pagina’s, voor zoekopdrachten die daadwerkelijk converteren. Die relevantie en conversie zijn van groot belang voor het succes. Iedereen kan vindbaar worden op een zoekterm zonder veel concurrentie. De vraag is of daar veel mensen naar zoeken, dus of het […]